sivut


-------

maanantai 23. syyskuuta 2013

Floral

Ooops.  Unohdin ihan kokonaan postata tänään/eilen... Sunnuntaina anyway. Muistin kyl montakertaa, mut sit oli ain jotain muuta. Mulla onki ollu tänään aika kiireinen päivä, vaik aamulla luulin jotain ihan muuta. Heräsin vast joskus kaheltatoista, kun en enää jaksanu venyttää unta. Se on oikeestaan tosi jännää, kun pystyy tekemään silleen. Mä oon pitkään halunnu nähä selkounta, mut en oo koskaa onnistunu. Toi, miten mä yritän aamulla jo kerran herättyäni nukahtaa ja jatkaa jotain kivaa unta mielessäni, on aika lähellä, kun oon puoliks melkeen hereillä. Se on vaan jotain niin hienoo, kun siin onnistuu!
Kun sain vihdoin raavittua itteni ylös sängyst, päädyin aika extemppore Turkuun shoppailemaan. Lähinnä tarveostoksii tanssishowta varten ja muutenki. Illemmal pelattiin kauden vika peli. Äääh kaikki loppuu!! :( Kotiin päästyäni tajusin, et meil alkaaki huomenna jo seuraava jakso. Pieni paniikki ehti iskee, mut olihan mulla jo kaikki kirjat ja mähän oon oikein hyvin valmistaunu kerranki, enkä ees muistanu.
Taas jotain random vanhoi kuvii. Nyt nukkumaan, jos vaik saisin itteni ne kuus tuntii aika semmin ylös sängyst, ku viime aamuna...

DSC09477 DSC09462 DSC09480 DSC09495 DSC09449 DSC09471 DSC09447

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitti kommenteista!(:
Sanni&Lotta