sivut


-------

torstai 5. syyskuuta 2013

A:sta Ö:hön

Tässä kaiken puuhailun lomassa ajattelin, et voisin ehtiä tekemään tällasen Lotan jo aikasemmin tekemän elämäni aakkoset -postauksen. Vaikutti kivalta idealta ja tottahan mäkin voisin sellasen täs nopeesti tehdä!


A - Abstraktit töherrykset mun vihossa.
B - Blurred lines, soi mun pääsä ihan koko ajan.
C - Chicagoon kaipaan takaisin!
D - Dance!
E - Ergonomisuus on kaukana mun tän hetkisestä istuma-asennosta.
F - Flunssa, sniff.
G - Gigatavut loppuu aina kesken mun muistitikulta.


H - Huone on kaaos, koska musta on tullut laiska siivooja.
I - Ilmapallot. Kohta on jo syysmarkkinat!
J - Juokseminen, mikä pitäis saada taas vauhdilla käyntiin.
K - Kiire, kiire, kiire.
L - Leffassa en oo käynyt pitkään aikaan.
M - Muse♥
N - Napakoru, saakohan ton kohta jo vaihtaa?
O - Ostoslakko (Amerikan shoppailuöverin jälkeen...)


P - Prinssi, missä %&/)£#ssa kuhnaat ?!
Q - Qtamo tais just vähän aikaa sit olla, vai oliko?
R - Raha ja sen säästö, joka alkaa nyt.
S - Saksan opiskelu ei nyt ylenpalttisesti insipiroi.
T - Teatteri, joka menee tanssin kanssa päällekäin, murr.
U - Uljas skootteri, jolla olen kulkenut tosi paljon viime aikoina, säällä kuin säällä.


V - Victorias secret ja mun uudet täydelliset rintsikat♥
W - Wellington boots, toivottavasti näitä ei tarvita.
X - Xie xie meinaa "kiitos" kiinaksi.
Y - YO ei oo enää kauheen kaukana!
Z - Zeppeliinin kyytiin ois siistii päästä.
Å - Åker utomlands, det vill jag göra.
Ä - Älykkyys säteilee minusta varmasti kauas.
Ö - Öiset seikkailut kesällä!


Kaikki ei nyt välttämättä olekaan kytköksissä vallitsevaan hetkeen, mut osa kirjaimista aiheutti päänvaivaa, ni oli pakko vähän soveltaa. Tän teen kyl joskus uudestaankin. :D Kuvat on jotain menneen kesän randomeita, kun ei nyt ole uusiakaan.
Hyvää loppuviikkoa armastukset!

4 kommenttia:

  1. Huu, Blurred lines soi munkin päässä nonstoppina :D Ihan paras biisi! :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha varmaa aika monen muunki ja nii onki :DD I know you want it ;)

      Poista
  2. uljas skootteri!!! jee mun vakio xie xie on messis XD

    VastaaPoista

Kiitti kommenteista!(:
Sanni&Lotta