sivut


-------

tiistai 27. elokuuta 2013

My last night in Brighton

Gaah! Mä oon ollu tänään jotenki ihan yli väsyny ja iha omis maailmoissani, ja melkee unohin postata :D
Tän piti olla vika postaus Englannist, mut huomasin, et oon siirtäny flickriin jo valmiiks viel jotain satunnaisii kuvii joit en oo viel ehtiny julkaseen, niin enpä sitten tiedäkkään. Teen varmaan Pariisist vaan yhen postauksen ja sit saa riittää. Mäki alan jo kyllästymään näihi. :DD No en nyt oikeest. Jos nyt joskus tulee sellane, ettei oo yhtään mitään muutakaan, niin ehkä sitten palaan asiaan vielä ihan viimeisen kerran. Mut nyt asiaan.

Me lähettiin Brightonista tiistai aamulla. Kaikki muut lähti kotiin, suomalaiset Pariisiin. Mä oisin siinä vaiheessa kyllä mielummin menny kotiin, kun jonnekkin oli kuitenki pakko lähtee. Mieluiten oisin tietty jääny Brightoniin viel vaik toisiks kolmeks viikoks.
Mutta maanantai oli meille sit perjaattees se virallinen viimenen päivä siellä.
Meil oli aamulla heti valmistujaiset, mis katottiin omia ja osan muiden ryhmäläisten tekemät videot tästä kielimatkasta. Kaikki sai todistukset, reput ja paidat ja sit kokoonnuttiin luokkiin ja töhrittiin toistemme paidat. :D

DSC04408 DSC04423

Meil oli sit taas lyhyt tauko ennen iltapäivän aktiviteettei. Päätettiin lähtee syömään porukalla meidän pienes suomi ryhmässä, mut päädyttiin Starbucksiin pelleilemään.
Mä olin Legolas ofc! tai Legilas tällä kertaa :D

DSC04427DSC04431

Meidän viimenen aktiviteetti oli sellanen pieni veneretki pitkin Brightonin rannikkoo. Kauhee helle, mustat ja muutenki epämukavat penkit ja hirvee väsy ja nälkä. Eipä ollu kummonnekaan retki, mut ei ainakaan tarvinnu juosta ympäri kaupunkii. Ja kun päästiin maihin käytiin viel parin kaverin kanssa mäcissä, niin saatiin kuumuus ja nälkä tukahdutettuu ainaki hetkeks.

DSC04437 DSC04446 DSC04468 DSC04463 DSC04466

Kotimatkal Sanni otti musta varmaan ainoot asukuvat koko matkalta. Mikse täälki näytä joka paikas tolta? Ja miksei edes mun kotimatka täälläki näytä tolta?!?!!

DSC04515 DSC04470 DSC04491DSC04491 DSC04518

Mä luonnollisesti myöhästyin viimesenä päivänä meijän viimeseltä aterialta. Enkä ees enempää, ku kolme varttii... En oikeen tiiä mitä tapahtu, mut kukaan ei loppujenlopuks joutunu kärsimään, niin mikäs siinä. Me mentiin meijän ryhmän kanssa johonki italialaiseen syömään ja viettämään viimestä iltaa yhes. Mulla ainakin oli hauskaa, vaikka istuttiinki samas pöydäs paha maineisten espanjalaisten kanssa. Meitä oli vaan siunattu tavallista mukavammilla espanjalaisilla. ♥

DSC04529 DSC04530 DSC04531 DSC04542DSC04542 DSC04535

Viimesen aterian jälkeen kaikki itki, kaikki paitsi suomalaiset kivi naamat. Edes mä en itkeny, vaikka halusin. Mua oksetti niin paljon kaiken sen pitsan ja jätskin ja suklaakakun jälkeen, niin paljon, olin puol kuollu mun väsymykseen ja olin tilantees, mis mun pitäis hyvästellä ne kaikki ihmiset joiden kans olin viettäny vikat kolme viikkoo. Mä en pysytny itkemään, sekin itketti. Mul oli koko aika sellane olo, ku itkis, mut vaikka kuinka väänsin, en saanu kyyneliä tulemaan. Se oli ihan kauheeta!
Lopulta me lähettiin taas täs meijän pienes suomi ryhmäs laiturille. Me vaan istuttiin, naurettiin ja itkettiin hysteerisesti, otettiin kuvii ja ihailtiin auringon laskuu. Lopuks menin Emmin ja poikien kans yhteen laitteeseen. Se oli niin lame. Parast oli kuitenki, kun ties, et ne kaikki ihmiset oli viel tulos mun kanssa Pariisiin.

DSC04561
DSC04634
DSC04639
DSC04625
DSC04657DSC04613

Se viimenen ilta tuolla laiturilla ja muutenki koko päivä oli kyllä ehdottomasti paras päivä koko reissussa. Mä haluun takas, mut just siihen iltaan ja niiden samojen ihmisten kanssa. Ääääää. Ja vieläkään ei itketä :(

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitti kommenteista!(:
Sanni&Lotta