sivut


-------

tiistai 6. elokuuta 2013

Elämäni aakkoset

DSC06228

Autokoulu, mikä kummittelee ja tunkee nyt joka ikiseen ajatukseen, ja joka mun ois pitäny alottaa jo puol vuotta sitte...
I miss BRIGHTON !!
Clouds! aivan ihana biisi ♥♥
Dancadanca
Ens kesän suunnittelu
Ferrari, jonka omistan vielä joku kauniskaunis päivä
haluun lemmikki Gepardin :D

DSC06218

Haaremihousut
Ikäkriisi
Jätski, ja sen ylikuormitus
Kesäkesäkesäkesä
Liian Lyhyt Loma
Maha
Nigga

DSC06241

Oikeakätinen
Päänsärky
mää oon niin Qmis
Ranta. haluun rannalle
ikävä Sänkyä :(
TV vois olla mun toinen nimi
Ulkoilu, asia mitä mun pitäis ja ois pitäny harrastaa paaaaljonpaljon enemmän

DSC06208

Valokuvaus
What ever, en keksi muutakaan
XVIII enää puol vuotta ni täytän 18 !!
Yskä ja kipeä kurkku
Zzzzz... niin mikä unirytmi
Ååååååleååå, kuvaa muuten aika täydellisesti mun oloa just nyt
Ärsytys
Ökkömönkiäinen. Soofiaaaaaa ;;;D

DSC06230

Siitä tuli aakkospostaus as you can see.
Eli nää on mun tän hetken aakkoset. Oon parhaillaan matkalla kohti kotia Tampereelta ja Ideaparkista, joten päätin tehä vaihteeks vähän erilaist postaust aikani kuluks. Ja nää on kaikki ihan vaan niitä ekaks mieleen tulleita sanoja, kun en kauheen kauaa jaksanu miettii. Kuvat on jotain vanhoja, kun oltiin joku päivä perheen kans lammella, mitä nyt sattu löytyyn flickeristä valmiina.

2 kommenttia:

Kiitti kommenteista!(:
Sanni&Lotta