sivut


-------

keskiviikko 10. heinäkuuta 2013

Koruista

Tähän väliin vois laittaa vaikka tämän korupostauksen, jota joku toivoikin.
Niinkuin oon täällä jo riittämiin toitottanut, niin mulla on koruja ihan varmasti enemmän kuin tarpeeksi, mutta silti niitä tulee aina hamstrattua lisää. Nyt kun mietin niin aika tiuhaan täällä blogissakin on tainnut näkyä kuvia mun eniten käyttämistä koruista. Ainakin joitain pieniä vilauksia. Nyt kesällä värikkäät korut tuntuu tietty paljon luontevammilta, kun talvella, joten niitä tulee käytettyä aika paljon. Ja kulta on myös sellanen, jota on aina kiva käyttää, mut se nyt johtuu varmaan osittain kauppojen aivopesusta.


Ristikorut on myös ahkerassa käytössä ja en kyllä panisi pahakseni, vaikka niitä enemmän omistaisinkin...


Tähän väliin voin sanoa, et on ehkä maailman kolmanneksi ärsyttävin asia, kun rihkamakoruille käy näin:


Omistan kyllä ns. arvokkaamipiakin koruja, mutta niitä tulee käytettyä harvemmin, koska en halua niitten häviävän ja toisaalta monet niistä on niin pieniä, ettei kukaan edes huomaa jos mulla on sellanen koru kaulassa. Ne saavat sitten viettää vähän enemmän aikaa laatikon pohjalla.


Mietin pitkään mikä olisi paras tapa säilyttää noita halpiskoruja, ja huomasin mun hyllyllä olevat pokaalit. Mikä voisi olla sen parempi tapa hyötykäyttää niitä! Kaulakoruja pidän hyllyn päällä korutelineessä, mut itse teline ei oo aikoihin nähnyt päivänvaloa...


Tää oli hiukan hätäseen tehty postaus, mut toivottavast saitte jotain irti! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitti kommenteista!(:
Sanni&Lotta