sivut


-------

maanantai 22. heinäkuuta 2013

Ihana Suomi

Kui voiki oikeest olla niin luksusta päästä tänne kylmään ja pimeeseen kotiin. En kyllä vieläkään myönnä, et haluaisin mielummin asua maalla. Mä oikeestaan nyt vast tajuan, että Brighton on tosiaan kaupunki. En mä ees ajatellu asiaa kun oltiin siellä. Nyt vasta huomaa, miten kaikki on yhtäkkii niin kaukana.
Tää tuuli ja viileys ei kyl oikeesti haittaa mua yhtään. Outoo. Toisaalta mun puolest vois olla jo vähän lämpösempi, onhan nyt kesä kuitenki.
Mä tulin sillo viimesenä päivänä Pariisis vähän nuhaseks ja nyt mul on ollu kurkku kipee ja ääni vähän pois.
Mut parasta nyt on tää vapaus! Siellä meil oli ihan liian vähän ja harvoin vapaa-aikaa. Musta tuntuu, et mä oon nyt pysyvästi siinä hyper aktiivisessa tilassa, joka mulle tulee, kun oon vähän väsynyt. Ah. Mut kuin ihanaa on nyt vaan maata sohvalla ja ottaa kiinni sarjoi, mitä ei oo kolmeen viikkoon päässy kattoon. Lisäks sain mun ihanan Lumian ja ihana Vaion takas ja vessat toimii eikä oo ees niit paarmoi tai hyttysii täl kelil, ni mikä oikeestaan ees on huonosti?

DSC05471
DSC05469
DSC05481
DSC05475

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitti kommenteista!(:
Sanni&Lotta