sivut


-------

torstai 4. heinäkuuta 2013

And that's who I am



Oon ihan hullu syömään. Kotona, varsinkin kun katson telkkaria, voin hakea ruokaa jatkuvasti niin kauan kun sitä kaapissa riittää. Joskus lähden mainoskatkolla (tai kesken ohelman) hakemaan ruokaa tiedostamatta ja tajuun sen vasta kun puolet ruuast on jäljellä.


Kaikki vanhanaikanen kiehtoo mua.


Mä haluun mun hiukset takas, oon vaan liian laiska pitämään niistä huolta, miks sen pitää olla niin vaikeeta!! Mä muistan, kuinka mä itkin ja huusin, kun mä huomasin, et mun sims ei enää toiminu. Mä olin onnistunu keräämään aikalail kaikki kamasetit ja lisäosat, ehkä kaks puuttu. Vieläkin mul tulee ain välil sellane olo, et vois pelata, mut ku ei voi. Mä en myöskään ymmärrä, miten selvisin, ennen ku löysin jacksgapin. Pienet lapset on ihailtavii ja lapsuus on liian lyhyt, toisaalt mua ei kyl haittaa olla just täs iäs, enkä usko sen haittaavan tulevaisuudessakaan. Elämä jatkuu. Mä laulan ihan koko aika ja ihan kaikkialla, jos huvittaa ja kehtaan. Ja kyllä, kaupassakin kehtaa, jos huvittaa. Ja mitä mä tekisin ilman frendejä. Mä en voi ikinä kuvitella kyllästyväni niihin.


Oon kyllästynyt olemaan vesimies jo tosi pienenä. Oisin aina halunnu olla kalat. Mun sisko on kauris, veli oinas, iskä on härkä ja äiti rapu. Mä oon aina halunnu olla eläin ja sit must tehään perheen ainoo ihminen! Ja sit viel mies! Miettikää millasessa vääryydessä mä oon eläny koko lapsuuteni! :DDD


Mul on pakko mielle olla ja esittää positiivista, vaikka asiat ois kuin perseellään.


Mul ei oo kyl koskaan ollu vaikeuksii olla oma itseni varsinkaan mitä pukeutumiseen tulee. Kotona ja muutenki perheen kanssa oon ihan erilainen ihminen. Oon tosi itsepäinen ja jos haluun kattoo telkkarii, niin mä katon sitä. Ikävä kyllä oon mitä luultavimmin perinyt sen piirteen isältäni ja mun haba ei ihan vielä riitä kaukosäätimen väännön voittoon.


Rakastan eläimii ja toivon usein olevani eläin, ihmiset osaa olla niin tylsiä. Oon kans tosi ristiriitanen ihminen. Olisin niin onnellinen, jos just nyt joku istuttais mut asumaan jonnekki NYC:iin. Toisaalta rakastan luontoo, eläimii, vapautta ja hiljasuutta. Yleensä ihmiset johtaa säilöheinän hajun hevosiin, mulle se on kodikas tuoksu (saattaa myös liittyä mun hevosteluihin pikku tyttönä).



Oon joskus aika tyhmä ja tiedän tosi harvoin mitä maailmalla tapahtuu. Oon tosi herkkä itkemään ja muutenki tunteet kokoaika pinnas. Käytän ihan liikaa aikaa koneella ja tvn katseluun. Inhoon sitä kun ihmisiä vertaillaan toisiinsa. Haluisin olla karhu tai muumi, et voisin nukkuu talviunta. Oon ihan mahoton puhumaan itekseni, venyttelemään ja valokuvaamaan kun sille päälle satun.


Oon paljon itsevarmempi keskustelemaan netissä ja kaikilla muilla tavoilla, kun kasvotusten. En tiiä mikä siin on niin vaikeeta.


Mua ärsyttää kun pystyn olemaan oma itteni niin harvan ihmisen kanssa. Oon joskus tosi yksinäinen ja mä todellaki haluun kavereita.


Mä oon niitä, jotka oikeesti uskoo unelmiinsa, kun kaikki muut jossittelee ja epäilee itteensä ja kykyjään. Mä en aijo luovuttaa.


Tiedän missä meen naimisiin, miten, ketä kutsun ja mitä syödään, jopa mistä tilaan kakun ja minkä värisen. Kaiken. Pelkästään prinssi on enää hakusessa.

6 kommenttia:

  1. oi tää on kyllä ihana postastaus!! vaikutatxtosi mukavalta ihmiseltä! <3

    VastaaPoista
  2. "Mul ei oo kyl koskaan ollu vaikeuksii olla oma itseni - - ."
    "Mua ärsyttää kun pystyn olemaan oma itteni niin harvan ihmisen kanssa."

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. "Mul ei oo kyl koskaan ollu vaikeuksii olla oma itseni -> varsinkaan mitä pukeutumiseen tulee <- ." -.-

      Poista
    2. "Varsinkaan", mä ymmärrän sen niin, että ei kovin usein muutenkaan, mutta ei todellakaan pukeutumisessa. "Mulla ei oo koskaan ollut ongelmaa olla oma itseni pukeutumisen suhteen" tai vastaavaa olis varmaan oikee ilmaus, jos viittaat ainoastaan pukeutumiseen. Nyt viittaat kaikkeen, mutta erityisesti pukeutumiseen.

      Sori, musta oli vaan tosi harhaanjohtavaa, en meinannu pahalla!

      Poista
    3. voi jeesus, anteeks!
      mulla ei ole koskaan ollut ongelmia olla oma itteni, mä en vaan oo sanavalmis ja siks mul on hankala kommunikoida useimpien ihmisten kanssa. +++++ "Oon kans tosi ristiriitanen ihminen."

      Poista

Kiitti kommenteista!(:
Sanni&Lotta