sivut


-------

keskiviikko 12. kesäkuuta 2013

Work hard, work harder, then work some more

Huaaah! 
Mä alan koht oleen aika pohki ja rätti ja rikki ja poikki ja gaaah! Melkeen heti kun oon saanu edellisen projektin valmiiks täytyy juosta alottaan seuraavaa. Ärsyttävintä on, et suurinosa näist hommista mitä mun niskaan kaadetaan on sellasii pilkunviilausta ja kotitöitä. Sit sitä kukkapenkkii nyppii kauheen helposti kauheen myöhään, kun ulkona on niin pitkään niin valosaa. Aattelee vaan, et mä teen tän nyt loppuun ni ei huomenna tartte ja sit se aika, minkä illal säästit menee heräämiseen aamulla, kun on menny niin myöhään nukkumaan.
Nyt mun sisko tuli taas onneks eilen takas rippileiriltä, niin ei tarvii kaikkee tehä yksin. Hassuu on, et elämä oli ja meni ja tuntu ihan normaalilta, vaik perheessä olikin vajausta. Mut sit kun oltiin hakemassa Fannyy ja käytiin kaupas sen jälkeen, aloin vaan ihmetteleen, et miten ihmees mä pärjäsinki ilman sitä koko viikon. Ei me ees olla mitenkään erityisen läheisii ja meijän perheen välit on muutenki tosi monimutkaset ja vaihtelevat. Mut sit kuitenki, kun kaikki on hyväl pääl, kaikki tuntuu niin paljon kivemmalt. Ja Fanny on ainakin sellanen blondi, et ei kauheen tylsää voi ollakaan.
Mut nyt mä lähen taas siivoomaan vähän lisää ja sit varmaan uimaan tonne kaato sateeseen.

DSC07783
DSC07794
DSC07770
DSC07743
DSC07767DSC07767
DSC07811
DSC07819
DSC07734
ps. Arskal tuli eilen täyteen 10 vuotta! xd

4 kommenttia:

  1. Ootte tytsyt mun top kympissä! Kiitos ilmottautumisesta :)
    Mukavaa kesää<3

    http://sunshinessss.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oi eikä apua, ihan mahtavaa! kiitos paljon :))

      Poista
  2. Oioioioi! Onpas hurrrrrjan ihana banneri, ihanat kesätytöt :3
    Terkut toiselta Lotalta! :D

    ❤: http://kehvelijehnakas.blogspot.fi

    VastaaPoista

Kiitti kommenteista!(:
Sanni&Lotta