sivut


-------

tiistai 11. kesäkuuta 2013

Up all night to get lucky

Täällä päin on edelleenkin aika ankeet ilmat; joka päivä on ollu pilvistä ja satanu ainaki hiukan. On täl kesällä silti puolensa. Tekemistä riittää, mut stressitaso on laskenu roimasti loman alettua. Tänäänkin oli pitkä päivä, kun aamulla ajelin ensiksi töihin ja niitten jälkeen kiertelin puolisentoista tuntia kaupungilla ennen kun menin yhteen kokoukseen. Jonkun aikaa sitten pääsin kotiutumaan ja olis ihanaa, jos ajatustoiminnan vois kytkeä pois jostain napista. Uuh.
No joo. Kaupungilla kierrellessä mun oli tarkoitus ostaa muutamia t-paitoja sun muita perusjuttuja, mutta en tietenkään ostanut. Ostin siniset lököshortsit ja sellasen...miten sen nyt sanois...maxi-makkarankuoren. :D Mekko se tietysti on, mut aika pintaa pitkin menevä. En oo ihan varma edustaako mun puolen hehtaarin takamus siinä, mut no, mul on aikaa miettiä.
Mun tekis niiin paljon mieli laittaa jotain asukuvia, kun mulla nyt on maximekko ja -hame ja paljon muita kivoja kesävaatteita, mut en oo saanu ketään pakotettua kameramieheksi. Nytkin saatte nähdä vaan pienen vilauksen mun haalarista, jota ylikäytän kuumina kesäpäivinä. Tyhmää, kun edellisistä kunnon asukuvista on varmaan kuukausi! Tää varmaan ärsyttää mua enemmän, ku teitä. Voin kuitenkin luvata, et ensitilassa koitan kuvailla vaatetusta, koska ite ainaki tykkään lukea sellasia postauksia.


4 kommenttia:

Kiitti kommenteista!(:
Sanni&Lotta