sivut


-------

keskiviikko 19. kesäkuuta 2013

Phonylla kuvattua

Huuh, tänään oon mennyt tukka putkella koko päivän ja harmikseni kamera ei todellakaan olis mahtunut enää mun laukkuun, sen verran täynnä se oli! Koitan mahduttaa tähän loppuviikkoon mahdollisimman paljon kaikkea, koska ens viikolla ei enää ehdi näkemään ketään tai tekemään yhtään mitään muutakaan. Tänään sain onneks hoidettua monta tärkeetä asiaa ja ehdin illalla steppiinkin, hyvä minä!
Kokosin nopeesti pari kollaasia mun kännykkään kertyneistä kuvista, koska se kamera ei tosiaan ollut tänään mukana. Huomenna voisin koittaa saada sen mahdutettua mukaan, niin voisin napsia jotain kivoja kuviakin tänne. :) Älkää tuomitko kännykkäkuvia, mun mielestä niis on aina joku omanlainen jännä juttu, et tykkään katella niitä. Ja etenkin ottaa!

1. Oikeen laittauduin vaivalla ja laitoin kiharat! 2. Maustamaton jugurtti + banaani ja mustikka ♥ 3. Sunset 4. Hei minullako kiharat omg?
1. Toinen aamupala, niihin on niin kiva panostaa! 2. Muru♥ 3. Bad hair day 4. Pitsii
1. Summer view 2. Salaatilla Greenzissä ♥ 3. Aamujumppa ja pitsishortsit 4. Kesä
1. Steppiin! 2. Stepin jälkee, pahimman punotuksen laskettua:D 3. Olin liikkeellä uljaalla skootterillani 4. Lotan venailua sillalla
Mitä te tuumitte puhelinpostauksista? Yleisesti ottaen en niitä oo ajatellut mitenkään säännöllisesti ruveta tekemään, mut joudun varmasti jatkossakin aina joskus turvautumaan niihin, joten ois kiva tietää onks ne ehdoton nono!

2 kommenttia:

  1. Uljas skootteri!! (bongasin meiän dictionaryyn kuuluvan sanan) mutta ihana sinä kaunis prinsessa jälleen kerran! ♥ ja mäki tykkään kännykkäkuvista koska ne on enemmän tilannekuvia ku järkkärikuvat on yleensä niin aseteltuja tai sillee xd suomenkieli hallus (Y)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Rinsessan uljas ratsu ;) haha voi kiitos <3 nimenomaa, ne on enemmän tilannekuvii! sitä mäki tos hain :D

      Poista

Kiitti kommenteista!(:
Sanni&Lotta