sivut


-------

maanantai 24. kesäkuuta 2013

Packing!

Huh, tajuttiin Lotan kanssa, et tää on vika ilta ku ollaan kotiseudulla ennen meiän reissua! Jotenki tuli sellanen olo, et pitäiskö suorittaa jotain hyvästelytoimenpiteitä, mut ehkei kolme viikkoa oo kuitenkaan niin pitkä aika.
Oon ollut tänään kaupungilla suorittamassa viime hetken ostoksia, joihin kuuluu sukkia, alusvaatteita ja adapteri. Mä en oo kovin aikasessa liikkeellä, mut se ei ainakaan mulle itselleni tullu mitenkään yllätyksenä, koska oon aina ja kaikessa vähän semmonen viime sekunnilla panikoija. No, aloitin pakkaamisen tänään ja se ei onneks osoittautunukaan yhtään niin vaikeeks mitä luulin. Kolmea viikkoo varten tarttee kuitenkin sen verran paljon vaatteita ja muita juttuja, et lähinnä oon miettiny mitä en ota. Kivaisaa, alkaa jo pikkuhiljaa jännittämään! Kaiken kiireen keskellä oltiin silti tänäänkin Lotan kanssa melkein yhteentoista asti ulkona, ikäänkuin ei mitään tehtävää sit olisikaan. Miksei vaan koskaan opi? :D


4 kommenttia:

Kiitti kommenteista!(:
Sanni&Lotta