sivut


-------

tiistai 25. kesäkuuta 2013

Packing on video


Me istutaan nyt autossa matkalla Helsinkiin. Päätettiin lähtee jo tänään ja yöpyy mun mummol, joka asuu vähän lähempänä lentokenttää, koska siellä pitää olla huomen aamulla puol kuus ja meiltä ajaa helsinkiin kaks ja puol tuntii.
Kivasti saatiin eilen viel tietää, et meille luvattu isäntäperhe ei voikkaan ottaa meitä, joten nyt sit viel ootellaan tietoa uudesta perheestä. Ehkä eniten stressaa, kun en vieläkään sit tiiä voinko/kannattaako ottaa läppäriä mukaan. Mäyyyy. Mut mäki sain pakattua kaikist epäilyksist huolimatta, eikä se sit ollukaan niin vaikeeta. Oikeestaan alotin ton pakkaus projektin jo viimeviikon tiistaina, kun kasasin kaikki must vaatteet sohval, mut siinä ne sit seisoki kunnes tänään aloin käymään niitä oikeen kunnol läpi. Totesin vaan, et mul ei oikeestaan ees oo hirveest sellasii vaatteita, mikä käy melkeen kaiken kans. Ja jäi viel tilaa ostoksillekin! Jee!!! Lontoo ja Pariisi täältä tullaan!! Oikeestaan olin vähän pettyny, kun en saanu hyppii ja pomppii ton laukun pääl, et se menis kiinni.
Mä oon viimeeks ollu lentokonees melkeen 10 vuotta sitte, joten vähän kyl jännittää, mut se on onneks vaan sellast hyvää jännitystä. Wiiiiihii!! Tää on niin outoo, mä en muutenkaa oo käyny kunnol ulkomail pitkään aikaan, mitä nyt kevääl oltii siel Viros ja sitä edellisel kerral oltii neljä vuot sitte Tanskas, sitä enne oltiin tosiaan jo melkee 10 vuotta sitte Thaimaas.

2 kommenttia:

Kiitti kommenteista!(:
Sanni&Lotta