sivut


-------

lauantai 8. kesäkuuta 2013

Päättötyökoreografia!!!

Viimein sain videolle tän mun päättötyöksi tekemäni koreografian. Lotan avustuksella kuvailtiin se eilisten tanssiharkkojen jälkeen. Olin semiväsynyt jo sen päivän tanssista ja muutenkin vähän kaikesta muustakin, mut toivon et se ei välity tosta videosta.
Päätin jo viime keväänä, et teen omaksi päättötyökseni nimenomaan jotain tanssiin liittyvää, koska se on kerran niin lähellä mun sydäntä. Jotenki siitä vaan tuli sit ajatus, et voisin koittaa itse kyhätä jonkinlaisen koreografian ja tässä vuoden ajan oon sitä nyt tehnyt aina kun inspiraatiota riitti.
Ton tekeminen oli tavallaan helppoa ja tavallaan vaikeeta. Toisaalta ei oo kauheen vaikeeta keksii liikkeitä toistensa perään, mut niitä on tosi vaikee pitää mitenkään hyvinä tai ees ok-tasosina, ku ne on kerran mun päästä. Eihän ne silloin vaan voi toimia! Ja vaikka esiintymisestä suunnattomasti nautinkin, nin on sata kertaa vaikeempaa ja jännittävämpää esittää oma tuotos, kun jonkun toisen tekemä. Sen oman takana pitäis kuitenkin pystyy seisomaan sillee tietyllä tavalla. Kun esitin ton n. puoltoista viikkoa sitten koululla, olin aluks aivan järkyttävän jännittynyt, mut se meni onneks aika pian ohi. Ihan hyvin se esitys meni ja sain hyvää palautetta, mitä en kyllä oikein osaa käsitellä. Mut onhan se kiva kuulla muilta, et hyvän suorituksen on saanut tehtyä!

Eli video. Tää video ei kyllä mun mielestä tee oikeutta mun tanssille ja se ei kaikilta osin mee ihan virheettömästi, mut hei who gives a fuck. Katelkaa toki ja kertokaa vastasko tää yhtään teidän odotuksia. Jos niitä edes oli. :D
Oon niin helpottunut ja ylpee itestäni, oon hei ite tehnyt koreografian!!
                                                                                                                       
            

10 kommenttia:

  1. W A U ! oot ihan sikataitava! :)

    VastaaPoista
  2. Vaik kui hyvä oisin niiiiin halunnu nähä tän livenä !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos Lotta ja vielä voi tulla tilaisuus ;)

      Poista
  3. iha sairaaa hieno tanssi!!!! :))))

    VastaaPoista
  4. Wää tää on kyl iha liia hyvä. Kuuntelin just Undisclosed Desiresii ja tuli mielee et ihan varmaan oon nähny jossai tanssivideon täst. Suuntasin suoraan tänne ja aah! Tää on yhtä hyvä joka kerta :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei Minttu, kiitos nii tuhannesti, lämmittää sydäntä. :) <3

      Poista

Kiitti kommenteista!(:
Sanni&Lotta