sivut


-------

maanantai 17. kesäkuuta 2013

Operaatio hiusten pelastus



Voisko joku tulla lyömään mua tänne, koska mun piti säästää ja oon silti ostellu kaikenlaista. Ja loppua ei vielä todellakaan näy, koska tiedossa on vähän matkailua joka vaatii ainakin kenkä- ja kameraosastolla hienoista päivittelyä. Ja ties millä muulla, kunhan vaan ehdin asiaa pohtia.
Asiasta lentokoneeseen, oon koittanu tässä loman alettua välttää liikaa hiusten pesua, jotta ne ei sit likastuisikaan niin hirveen nopeesti. Kuitenkin haluaisin, et ne näyttää hyväkuntosilta ja kiiltäviltä, vaikken joka päivä niitä pesisikään. Mulla on aina ollu pitkät hiukset, mut nyt ennen kesää ne oli lähinnä sellasta kuivaa hamppua leuasta alaspäin. Mutta - uskokaa tai älkää, tähän on ratkaisu! Mä oon löytäny itselleni Vichyn Nutriextra-kuivaöljyn. Kuivaöljy kuulosti aluks tosi oudolta ainaki mun korvaan, miten öljy muka voi olla millään tasolla kuivaa? Kyl se näköjään voi. :D Tosta ei jää sellasta limaista ja tahmeaa kerrosta, mitä vois öljystä luulla jäävän. Toi on ehkä suunnattu enemmän iholle, mutta sitä voi käyttää myöskin hiuksiin, jos vaan osaa laittaa sitä maltillisesti. Muuten lopputulos näyttää just sellaselta, et välttelinpä tässä just kaks viikkoa suihkua. Mulla toi on lisänny tosi paljon kiiltoa ja auttanu kuiviin latvoihin ja kakshaarasiin. Ja sitä ei kulu kerralla, kun ehkä se puol teelusikallista, joten ei tarvitse koko ajan olla ostamassa uutta. Ihan mahtavaa! I highly recommend this.
Katselin tänään mun korutelineitä ja totesin taas kerran, että sen korujen oston vois jättää hiukan vähemmälle täs lähitulevaisuudessa. Tossa nyt kuitenkin Lindexin alesta ostettu ihana sormus, joita en oo ostanut sataan vuoteen! Melkein voin ajatella ylittäneeni itseni.


PS. Aah toi biisi on niin jumalattoman hyvä!

2 kommenttia:

  1. voisitteko tehä korupostauksen, niinku esittelisitte korut ja nimeäisitte lempparit ja sillee :p

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Loistava idea! Mä ainaki toteutan sen ehdottomasti täs lähiaikoina ;)

      Poista

Kiitti kommenteista!(:
Sanni&Lotta