sivut


-------

tiistai 4. kesäkuuta 2013

In my mind summer doesn't even exist

Kesälomailu ei oo vielä oikein startannu mun osalta, kun mulla alko työt heti maanantaina. Niitä kestää tosin vaan kaks viikkoa, mikä on tyhmää, koska ite olisin mieluusti töissä niin pitkään kuin mahdollista. Mun kesäduuni on olla seuraneitinä vanhainkodissa ja voi kuulkaa en voi edes kuvitella kivempaa tapaa tienata! Ne höpsöt mummot ja papat on niin hellyyttävän onnellisia siitä, et mä oon siellä juttelemassa niitten kanssa, et melkeen liikutuin tänäänkin. Senpä takia harmittaa jättää heidät kahen viikon päästä sinne. :(
Vaikka aurinko paistaa ja on lämmin, niin ei kyllä oo yhtään kesälomafiilis, ei siit mihinkään pääse.


2 kommenttia:

  1. summersansba voi ku ihana ♥ toi on nii sun homma oikeesti, jos miettii et mun pitäis jutella niitä näitä työkseni ni oisin vaa "wazzzuup old peopleee" yms XD en vaan osaa...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Antisummersansba kiittää <3 hahaa no old people vois vähä hämmentyy jostai yolo swaggailust :D:D

      Poista

Kiitti kommenteista!(:
Sanni&Lotta