sivut


-------

perjantai 7. kesäkuuta 2013

Feel the grass under your feet



Miten kaikki voi yhtäkkii tuntuu niin kivalta, vaan koska on kesä. Pelkästään se, kun päätätki astua ulos ja asettua nurmikolle nautiskelemaan aamupalaa.
Mul ei kyl täs lähipäivinä oon ihan kaikki menny niinkään hyvin. Ihan jokaikinen ihminen oli mua vastaan eikä ketään tuntunu kiinnostavan miten mulla menee ja miltä musta tuntuu. Yhesvaihees olin jo ihan varma, et nyt tuli loppu ja taivas rojahtaa niskaan. Mut se olikin vaan hävittäjä, joka sai mun sydämen käymään ylikierroksil ja koko kropan paniikkiin. Mä oikeest oli hetken valmis jäämään sortuvan rakennuksen alle, mut  sit se loppuski. Se oli ehkä pelottavin hetki pitkään aikaan. Se ääni mikä siitä laitteesta lähtee saa ukkosenki kuulostamaan vaivaselta vihellykseltä. Mä oon pienest pitäen pelänny niitä just ton takii ja tollane viattomien säikyttely pitäis kieltää lailla! :D
Joo, mut taivas alkaa selkeneen pikkuhiljaa ja draama haihtuu taas hetkeks niiden pilvien mukana. No huh huh, kylläpäs nyt runosuoni pulppuaa ja pursuu. No mut mä nostan katseen ylös, rentoutuu ja koitan taas keskittyy siihen, et nyt on kesä, lämmintä ja kaunista.

DSC08213
DSC08195
DSC08188
DSC08217
DSC08200
DSC08192 DSC08209

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitti kommenteista!(:
Sanni&Lotta