sivut


-------

perjantai 14. kesäkuuta 2013

Bags new look

Mä ostin ton laukun kirppikseltä montamonta kuukautta sitten just tätä varten. Mun tarvikkeet oli sillo puuteelliset, enkä saanu aikaseks tehä mitään sen eteen. Mä meinasin jo luopua täst ideasta, koska en keksiny sopivaa toteutus tapaa. Sit mä katoin Carrien päiväkirjojen ekan jakson.
Sattupa viel niin kivasti, et olin just tyhjentäny mun kynsilakkakokoelmasta vanhoja lakkoja eli ne kolme neljäsosaa roskiin.
Toteutus oli loppujenlopuks yllättävän hankalaa, koska noi maalit oli aika paksuja. Lopputuloksestakin tuli ihan erilainen, kun piti, mutta ihan positiivisella tavalla. Tykkään!! Nyt kun viel pääsis käyttämään.

DSC08425
DSC08438
DSC08454DSC08463
DSC08406

2 kommenttia:

  1. ihan mahtava! :) tuli itellekkin carrien päiväkirjoja kattellessa himotus koittaa jotain tällästä, mutta aattelin ettei varmaan oikeesti onnistuis yhtään. sairaan hyvältä kuitenkin näyttää, ehkä mäkin rohkaistun koittamaan!

    http://emmaelviiran.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kokeile ihmees! mut kannattaa tosiaan roiskii mahdollisimman isolla siveltimellä, niin tulee parempaa jälkee, näin jälkiviisaana kun miettii :D

      Poista

Kiitti kommenteista!(:
Sanni&Lotta