sivut


-------

keskiviikko 29. toukokuuta 2013

Workout inspiration

Ehdin jo yhes vaihees kyllästyy tohon meidän workouttiin ja tein varsinki lihaskuntoo tosi vähän, se vaan unohtu aina tai sit ei ehtiny tai jaksanu. Nyt oon imeny jostain yhtäkkii jäätäväst virtaa ja on koko aika sellane olo, et pitäis punnertaa tai jotain :D
Eniten teen just punnerruksii ja vatsalihaksii koska ne alkaa tuntuu nopeesti ja ehkä just siitä oon repiny sitä uutta virtaa. Pohkeita ja kyykkyi taas teen aina kun tulee sellane väli, et joudun seisomaan kauheen pitkään.
Oon yrittäny ain keksii jotain erilaisii tapoi tehä lihaskuntoo, ni se ei oo aina sitä samaa tylsää ylös alas ylös alas... Ei sit tylsisty niin helpolla.
Ehkä tärkein inspaaja on kuitenki kunnon treenimusa. Tanssijana ne liikkeet tekee automaattisesti rytmiin, joka on mun mielest paljo hauskempaa ja helpompaa, kun laskee niit punnerruksii tai vatsoi. Ja mulle ainaki tulee aina sellane olo, et pitäs alkaa punnertaa, kun kuulen feel this moment:ii. Nää on ne ihan parhaimmat treenikappaleet:


Nää biisit on kans sellasii, et pakko alkaa hytkymään ja pomppimaan, vaikka sois vaan päässä.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitti kommenteista!(:
Sanni&Lotta