sivut


-------

torstai 9. toukokuuta 2013

Swag pants


Äh miks tänään ei voi olla samanlaista säätä ku eilen? Ei kiitos mitään sateita nyt. Anyway, kuvat on taas eiliseltä, ku jotenki aina sinä päivänä ku mun pitäis jotain postailla niin mitään ei koskaan tapahdu! Eilen illalla oli ensimmäiset tanssitreenit joukkueeseen ylenemistä ajatellen. Mun ei ois tosiaankaan pitäny edes ilmottautuu sinne, koska jos sattuis käymään niin et mut tosiaan valittais uuteen joukkueeseen, joutuisin varmaan kieltäytymään. Ei mulla oikeen olis ens syksynä aikaa... Mut toisaalta haluisin niin kovin päästä siihen, et en tiedä mitä täst nyt tulee!! Melkeen toivon ettei mua valittais, ni ei tarttis kieltäytyä... Silti yks suu miks menin tonne on se, et haluun vaan tietää et olisko musta joukkueeseen. Sen näkee sit neljän viikon päästä! Apua...
Voi että tykkään mun "silkki"pöksyistä, ne on niin ihanan kevyet ja viileet päällä! Tosin ne vaan ei oo aina kovin kuvaukselliset, ainakaan tuulisella säällä, ku ne muistuttaa enemmän jotain purjetta. No, nämä purjeet ostin yli vuosi sitten ginasta ja oon kuluttanu ne koht jo puhki! Onneks mul on kaapissa toiset melkeen vastaavat, mut mustat. Silti oon suunnitellu ostavani ton tyyliset viel jossain kivassa printissä, oisko inkakuvio hiukan hieno! Empäs tiedä.
Loppuun melkeen onnistunut hyppykuva, hyvät helatorstait kaikille!

 JC top - Gina tricot pants - Glitter ear cuffs - H&M hair cuff - Vagabond sneakers 

10 kommenttia:

  1. Ihanii kuvia ja eräs on taas niin täydellisen näköisenä ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. vooi älä nyt, ku puna nousee poskille :D kiitos ihanainen <3

      Poista
  2. ootpa kaunis ja aivan ihanat vaatteet! :3

    VastaaPoista
  3. ihan täydelliset housut ja sopii sul kyl tosi hyvin! pakko hankkii itellekki samallaiset ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti hei! :) suosittelen lämpimästi ;)

      Poista
  4. voi vitsi, sun ois pakko tulla sinne joukkueeseen:( en pärjää ilman sua enää!<3
    ps. mulla on samat housut!;) ihanat!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eiiih voi minttu, niin mun onki! <3 Pakkopakkopakko järjestää aikaa siihe! ja hei cool, eka jol tiiän et on nää samat ja onhan ne aika ihkut ;)

      Poista

Kiitti kommenteista!(:
Sanni&Lotta