sivut


-------

sunnuntai 5. toukokuuta 2013

Pakko tanssia

Mulle jäi ihan onnistunut fiilis eilisen esityksen jälkeen. Ei ainakaan mitään suurempaa epäonnistumista päässy tapahtumaan. Ja samoilla linjoilla oon Lotan kanssa ens syksyn suhteen: toivottavast aika seisahtuu ennen sitä! Apua.
Tänään oli esitys Provinssilla ja nyt niitä on edessä enää kaks kappaletta. Huh huh! Sit alkaaki jo mun osalta seuraavan esityksen harkat, et eipä ehi taukoa juuri tulemaan. Nyt kotona ollessa oon hangannut kissamaskit taas kerran naamasta ja fiilistelly meiän vanhoja esitysvideoita ( joist osa on kyl ainaki mun osalta todella epäonnistuneita... :D ) Treenailin tossa myös kaikkii mahdollisia tansseja mitä täs vuosien varrella on ollut. Ne on niin kivoja, etten haluu unohtaa niistä yhtäkään ni meen niitä aina monta kertaa viikossa! Hyvänä puolena on myös se, et tanssibiisejä on kertyny tonne kännykän soittolistaan jo niin paljon, et kaikkien niitten putkeen vetäminen käy jo hyvästä treenistä!
Niin ja hei >>TÄSSÄ<< vielä mun äidin kuvaamana toi meidän eilinen esitystanssi. Aattelin laittaa senkin nyt, koska on sen verran lähempää kuvattu. Laatu ei silti taas oo sen parempi, mut eipä mitään.Lähinnä muitten tanssitytsyjen kannalta aattelin, et näettepä ittenne nyt toisesta kulmasta.


2 kommenttia:

Kiitti kommenteista!(:
Sanni&Lotta