sivut


-------

tiistai 28. toukokuuta 2013

Joitain kesähankintoja


En voi kun yhtyä Lotan mielipiteeseen ton kesän tulemisen suhteen. Ai nyt jo vai? Ai juu niin, tässähän taitaa ihan alkaa joku lomakin kohta. Vitsit tuntuu, et koko kesä on täyteen buukattu ja jäljel on semmoset pari viikkoa ilman suunnitelmia. Eli oon täs nyt lähinnä alkanu suunnittelemaan kesää 2014. Siit tulee kyl paras kesä ikinä, jos se must on kiinni! Vaik ei tässä nyt alkavassakaan pitäis valittamista olla.
Tässä olisi taas ostoksia joltakin määrittelemättömältä ajanjaksolta. Mun piti esitellä noita kai asujen kautta, mut en nyt oo kummemin niitä kuvaillut, pöh. Toi maxihame ja valkonen neule on ollut tosi ahkerassa käytössä ja niistä tulee ihan varmasti parempia kuvia vielä! Nyt mun ei pitäis ostaa enää yhtään mitään, koska päätin alkaa säästämään. En oo ihan varma mihin kaikkeen haluun mun säästöjen riittävän, mut sinne tilille kaivataan ehdottomasti lisää rahaa mun suurien suunnitelmien toteutumiseksi. Huono juttu sinänsä, et säästäminen ei oo oikeen napannu tähänkään asti. Sen lisäks ostoslistalla on ihan liikaa kaikkea ja muutamia oikeesti hyödyllisiä juttuja, jotka oottaa vaan mua niitä ostamaan.

H&M - Cubus
Lindex - H&M
Kappahl (josta en koskaan löydä mitään!) - Lindex
H&M

PS. Huomenna esitellään päättötyöt...hnnngggapua.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitti kommenteista!(:
Sanni&Lotta