sivut


-------

sunnuntai 19. toukokuuta 2013

If I fail I fall apart

Olin tänään kattomassa Piikun, Tildan ja Pihlan tanssinäytöstä Lotan kanssa. Tosi hienosti veti niitten koko ryhmä ja esitykset oli asuja myöten kivaa kateltavaa! Kauhee innostus tanssiin heräs taas, mut se ei tosiaan haittaa, koska pian on enää alle viikko ku mun pitäis esittää mun päättötyökoreografia! Apuaaaah... Siin on vielä niin paljon aukkokohtia! Sit ku viikon päästä keskiviikkona oon esittäny sen niin mun stressitaso laskee varmaan kolmasosalla. Saadaan olla ens viikon torstaista sitä seuraavan viikon tiistaihin asti kotona työstämässä omia päättötöitämme, joten kyl tässä viel aikaa on, onneks. Tosin oon luvannu näyttää tän omani mun tanssiohjaajalle ens lauantaina, joten aaargh. En vaan voi mokata tätä. Olispa kaks seuraavaa viikkoa pian ohi!
Harmittavaisen vähän on kamera nyt kulkenu mun matkassa, joten näihin kuviin on tyytyminen. Kameran asetukset on näköjään ollu taas päin honkia, ku osa kuvista on hieman rakeisia... Anyway, tollasta vaatetusta mulla oli tänään ja näkyypä tossa ekassa kuvassa mun uudet aurinkolasit ginasta.
Hyvää tulevaa viikonalkua, älkää stressatko, ei oo kivaa.


8 kommenttia:

  1. Mäki haluun sit nähä sen tanssin!!!!! ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ...joooooooo, apua voi ei kuolen tähä jännityksee! :d

      Poista
  2. Hei tosi kivoja noi korut :)

    http://inkanpassion.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. mitä varten toi päättötyökoreografia on? :OO

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No meillä on koulus sellanen käytäntö, et ysiluokkalaiset tekee kaikki päättötyön, jol on tarkotus tuoda esiin jotai sellast osaamist mitä ei välttist koulus muuten voi tuoda esiin. Tai sit ihan vaan tehä jotain mist tykkää tai mikä kiinnostaa ja antaa siit jotai näyttöö sillon esittelypäivänä.
      Periaatteessa tää on vaan ylimmääräst kivaa, koska se ei vaikuta muuhun arviointiin mitenkää. :)

      Poista
  4. aa okei :) onnea sulle siihen, enjoy c:

    VastaaPoista

Kiitti kommenteista!(:
Sanni&Lotta