sivut


-------

keskiviikko 15. toukokuuta 2013

Fastest DIY ever

Ton mun napakorun kunniaks päätin leikata pari paitaa vähän lyhyempiin mittoihin ja tää sattu ensimmäisenä käteen. Oon itseasiassa jo aikasemmin vähän leikellyt tota, koska sen kaula-aukko oli sellanen n. 10cm halkasijaltaan oleva kuristin. Pidin tollasta venekaula-aukkoa huomattavasti parempana. Päätin uudistaa tätä t-paitaa, koska sen helma oli muutenkin mun mielestä sellanen typerän löysä. Tän tyyliset DIY-jutut sopii mulle, koska oon aika laiska mitään ompelukoneita käyttämään. Tohon saa aikaa kulumaan max. 2 minuuttia, jos haluaa oikein tarkkaan leikata. Tulipas ylevä DIY-postaus.


2 kommenttia:

  1. cooool! kyl tota masuu kelpaa esitellä ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Fucking awesome!! Haha no katotaa kuin kaua säilyy tällasena ;D

      Poista

Kiitti kommenteista!(:
Sanni&Lotta