sivut


-------

maanantai 27. toukokuuta 2013

Almost summer vacation


Wuuppeeeee!!
Viimenenki koe on nyt tehty ja ensimmäinen lukiovuosi takana!
Mun loma alko tällasel pienel varaslähdöllä ja jäljellä on enää kokeiden palautukset, kirkko ja päättäjäiset. Olettaen tietty, et pääsen kaikist kokeist läpi... Mut en mä sellasii jaksa murehtii viel, kun ei tartte.
Freedoooom!!!!
Koko lukuvuosi meni ihan liian nopeesti. Mua ei oikeestaan yhtään haittais jatkaa viel pari kuukautta. Se, et kesäloma oikeesti alkaa täl viikol, on ihan utopinen ajatus. Ei mun aivot pysyt käsitteleen tällast. Not possible! Oon ihan varma, et joku kerta heräänki ja huomaan, et ulkona sataa lunta. En yhtään ihmettelis. Voin hyvin jo kuvitella itteni kertomassa tästä unesta jollekkin mun kavereille koulussa.
Ei siis kannata ihmetellä, jos juoksenki yhtäkkii seinää päin. Tai yritän lentää tai jotain muuta vastaavaa. Johtuu vaan siitä, et tää kaikki on niin outoo, et on pakko varmistaa, etten vaan nukkuis. :DD

DSC07428
DSC07537
DSC07497
DSC07587
DSC07538
DSC07518
DSC07605

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitti kommenteista!(:
Sanni&Lotta