sivut


-------

sunnuntai 14. huhtikuuta 2013

Laiska laittautuja


Taas on päivän esitys takana ja ihan hyvillä fiiliksillä se vietiin läpi, vaikka alkaa jo pikkuhiljaa väsyttää sekin. Lavalla on tulee ihan eri ihmiseks ja jaksaa ihan ihmeesti, vaik ennen esitystä tuntuis et ei todellakaan kiinnosta. Lisäks tykkään niin paljon mun leijonamaskista ja sen laittamisesta, et seki jo auttaa pääsemään siihen oikeeseen fiilikseen! Teatterin ulkopuolella oon kyl maailman laiskin meikkaaja. Kajaali on se eniten vaivannäköä vaativa juttu mitä laitan ja sitäkään en läheskään joka päivä. Jos mulla ois yhtään parempi iho ni en meikkais taatusti ollenkaan. Se on jotenki vaan mun mielestä niin vihoviimeistä touhua, et pyrin pääsemään siinä(kin) mahdollisimman vähällä vaivalla. Joten esim. luomiväriä en teatterin ulkopuolella käytä ikinä. Silti mul on varmaan kolmisenkymmentä eri luomiväriä, koska kaikki sukulaiset ynnä muut on ostellu niitä joskus merkkipäivinä. Omiin rippijuhliin vähän harkitsin laittavani kivat luomet, mut en jaksanu ni laitoin tekoripset. That's more like it! Meikkaamisen lisäks oon tooosi laiska myös hiusten kanssa ja yleensä vaan harjaan ne aamuisin. Mun hiukset on luonnostaan piikkisuorat, niin ei tarvitse koskaan ees suoristella. Ihan hyvä toisaalta et ne on suorat, koska muuten tän mun laiskuuden ansiosta mulla ois aina joku hirvee reuhka päässä. Nyt on valmis kampaus joka aamu ja se sopii paremmin ku hyvin mun laiskuudelle.
Oisko jollain joskus mahdollisesti kiinnostusta jollekin meikki/meikkauspostaukselle? Tosin en sit tiiä kuin suuri järki sellasen tekemisessä ois, ku olen meikkaajana tosiaan hieman laiska ja meen siitä mistä aita on matalin. :D No, mut voisin sellasen kuitenki toteuttaa, jos sattuu kiinnostamaan!


Näissä kuvissa on siis roolimeikkiin kuuluva luomiväri- ja huulipunasetti, mut viikset, nenä ja kolmen sentin paksunen pohjustusvoidekerros puuttuu. Piti oikeen ottaa kuvia, ku kerrankin on väriä muuallakin ku noissa huulissa. :D Kyl mä joskus vielä jaksan alkaa panostaa enemmän ulkonäköön, ehkä.

2 kommenttia:

  1. mul on usein ihan sama fiilis etten jaksais meikata mut vähän pakko :D sit taas joskus tekee mieli laittaa vaikka mitä kaikkee nassuun mut nyt ei oo sellast xd

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha niin no mullaki se kyl yleensä kallistuu ennemmi toho "ei jaksa" ku toho "hmmm jos sitä olis luova" :D:D

      Poista

Kiitti kommenteista!(:
Sanni&Lotta