sivut


-------

perjantai 19. huhtikuuta 2013

Idiot.

Kävipä niin hassusti. Heräsin tänään. En tiedä mihin. Ensimmäinen ajatus oli, että ah perjantai, enää kaksi tuntia ja sitten on viikonloppu. Viimenen kerta kun joudun repimään itseni sängystä, sitten on viikonloppu. Menin alakertaan. Ihmettelin, kun oli niin pimeää. Aloin tehdä aamurutiineja ihan normaalisti. Välillä ihmettelin myös, miksi olin niin väsynyt. Oon ollu koko viikon tosi väsynyt, mutta en näin väsynyt. Katsoin kelloa, se oli puoli, niinkuin pitikin siinä kohtaa. Olin vaihtanut vaatteet ja meikannut. Enää aamupala ja olen valmis kouluun. Matkalla keittiöön huomasin, ettei ulkona ollut yhtään valoisampaa. Katsoin kännykkää, jonka kello näytti 02.30.
...
oho.
Mikäs siinä sitten. Toisaalta ihan mukava huomata, että mulla onkin vielä kolme ja puol tuntii aikaa nukkua. Sen puoltuntisen, mikä mulla meni ekakski vaatteiden valintaan, niiden pukamiseen, meikkiin ja hiuksiin jne. korvasin nukahtamalla vielä kerran uudestaan, kun herätys oli oikeasti soinut. Oikeastaan olin aamulla paljon nopeampi rutiineissani, kun olin ne jo kertaalleen tehnyt. :D
Tällasta tänään.

 photo 8ce52e91-e031-4c3c-bd43-7061da5d8c6b_zps5bc33dfd.jpg  photo ea69d48f-a91e-4e99-bea5-c6354a98f1b2_zpsd7794b27.jpg

ps. jee! mopokausi avattu. kivasti sato kotimatkal, mut ei tullu ees kylmä!
pps. jeejeejee jeejee! pääsin läpi historiasta! woohooo!

2 kommenttia:

  1. EI KELLEKKÄÄ VAA KÄY NOI :D voi eiii xd

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. sitäpä!! :DD ilmeisest sit käy kuitenki :D

      Poista

Kiitti kommenteista!(:
Sanni&Lotta