sivut


-------

lauantai 27. huhtikuuta 2013

I keep running into walls that I can't break down


Olin jo niin varma, et kaikki on paremmin. Perjantaina romahdin kuitenki taas. Ja siellä mis sitä en ois koskaan halunnu tai uskonu tapahtuvan, tanssissa. Ei helvetti, nyt tän pitää loppua jo! Pää ei kestä enää kauaa. Mun on nyt pakko ottaa itteeni niskasta kiinni ja raivata tota kalenteria tai joudun ihan oikeesti ottamaan koht sairaslomaa koulusta ja kaikesta muustakin. Ja vaik näin mun pitäis viimisenä nyt ajatella, ni siihen ei vaan yksinkertasest oo aikaa nyt. En mä voi olla pois koulusta peruskoulun viimisen vuoden loppua. Ei, ei ja ei. Jotenki pitää nyt saada rakennettuu mun päähän sellanen kuva, et vähempikin riittäis. Se on vaan niin helvetin vaikeeta, koska oon varmaan aina tuntenu riittämättömyyden tunnetta ja en varmaan koskaan tuu sitä kokonaan pääsemään. Oon kuitenkin itse itseni suurin vihollinen, kun rakennan itelleni tavoitteita ja vaatimuksia, joihin on mahdotonta päästä. Tai joita on mahdoton pitkällä aikavälillä noudattaa. Kuitenkin on niin paljon sellasia asioita, joita haluaisin tehdä ja joissa haluisin olla mukana. Ja joissa haluaisin tehä parhaani. Mulla on ollu aina myös kauhee tarve ylittää itteni joka kerta ja mul on pakkomielle saada tietää, et miten oon mistäki asiasta suoriutunu. En oo ennen ajatellu sitä, mut nyt alkaa tuntumaan, et elän liikaa sen varassa mitä mieltä toiset musta on. Haluaisin tulla hyväksytyks ja onnistua. Nyt saattaa kuitenkin olla liian monta asiaa ja tahoa, jolla yritän ylittää itteni. Olisin ikionnellinen, jos joku vois antaa mulle viikkoon kolme ylimmääräistä päivää.
Huomenna mä menen ja ruksin yli about puolet ens kuulle suunnittelemistani asioista ja opettelen sanomaan ei, jottei mun kalenteri täyttyis jälleen kerran heti ja jäis aikaa myös levolle. Nyt oon kyl niin poikki, et taidan suosiolla jättää väliin tän illan lenkin ja opetella taas kattomaan tv:tä. Tai sit vaan linnottaudun sohvan nurkkaan ja toivon et mun pää selkiäis. Että voi olla tyhmä. Ja väsynyt.
Oon kuunnellu tota biisiä ihan sikana, jotenki se kuvaa niin täydellisesti sitä fiilistä joka mulla nyt on.


4 kommenttia:

  1. voi sansba :( koitahan ottaa pikkusen rauhallisemmin, kyl asioil on pikkuhiljaa tapana järjestyä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Uskon vakaasti et kyl tää täst kohta. Oot ihana ku välität <3

      Poista
  2. Voisua :/ Ja iha turhaa mietit jotai mitä muut on mieltä susta ! Mun mielest ainaki oot just täydelline tommosena ku oot:*

    VastaaPoista

Kiitti kommenteista!(:
Sanni&Lotta