sivut


-------

maanantai 29. huhtikuuta 2013

Anananas

Päätin eilen yöllä, et tänään ei väsytä. Ajattelin vaan, et hei ei kukaan oikeesti jaksa katella mua koht enää jos vaan laahustan kuolleena koulussa. Tosin se on helpommin sanottu, mut huonosti nukutun yön jälkeen puskin silti päivän läpi mielestäni varsin mallikaasti! Jotenki oon jostain ihmeen kautta saanu nyt kauheesti virtaa, mistä lie tulllut, ku ei unesta ainakaan. Sen lisäks et eilen yöllä päätin heivata väsymyksen, sain hirveen inspiraation mun koreografiaan (jonka tosiaan piti jo olla valmis, mut totesin puolet siitä esityskelvottomaks ni pitää vähän parannella...) !
Tänään on kyl ollu ihan ihmeellinen päivä, ku oon nyt vasta alkanu odottaa kesää positiivisessa mielessä! Oon suunnitellu niin paljon kaikkee ihanaa ja kamalaa mikä on pakko toteuttaa ja päätin myös harrastaa mahdollisuuksien mukaan extempore-matkailua. Apua! Sovittelin jo ihan innoissaan kesävaatteita ja ihastelin herkkukoria, jonka voitin eilen arvonnasta. Ananas ♥ Kesä saa nyt mun puolesta tulla. :)



2 kommenttia:

  1. siit sun koreost sit videoo jossai kohtaa!! ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juhuu ;) alan vihdoinki olla sitä mielt et siit tulee aika hieno! :)

      Poista

Kiitti kommenteista!(:
Sanni&Lotta