sivut


-------

tiistai 26. maaliskuuta 2013

Reputus.

Päätin viikonloppuna mennä kaivelemaan meiän ullakkoa, ku ajattelin sielt jotain mielenkiintoista löytäväni. Ja vouu mitä mun silmäni sieltä havaitsivatkaan. Pölysessä kulmassa oli universumin hienoin reppu ja viereisen kasan alla laukku!! Kummankaan mahdollisest merkistä ei oo pienintäkään hajua, mut toi reppu on jostain äidin opiskeluajoilta eli se on aika vanha jo ja tost laukusta ei kukaan oo osannu sanoo mitään. Kerranki koen jotain hyötyä siitä, et meillä ollaan tosi huonoja heittämään mitään pois. Se ullakko on ennen ollu ääriän myöten täynnä kaikkee "tätä saattaa joku viel joskus tarvii" -kamaa, jota mun mummi on koko ikänsä sinne varastoinu. Just pari kesää sitte sielt ullakolta raivattiin lavallinen kaikkee roskaa pois, mm. sellasia aarteita ku tuoleja joist puuttuu jalkoja ja rikkinäisii rullasuksia. Go mummi... :D Joo, no mä pääsin nyt sit kuorimaan kermat kakun päältä, koska kumpikaan noista ei ollu kummempien etsintöjen takana. Ihanaa!! Mun reppu pesee kaikki fjällrävenin kettureput sata-nolla. Ja sinne mahtuu sitä paitsi mun koko omaisuus ni mun ei tartte enää kanniskella mitään ylimmääräsiä muovipusseja, jotka saattais hukkua ja viedä mukanaan vaikka, noh, kameran. En ois voinu ees kuvitella noin hienoo reppua, ah I'm so happy.

Tykkääks siellä kukaan mun uudesta reppurakkaasta? ;)


4 kommenttia:

  1. vaik kui hieno toi reppu ;o mut puolustan silti edeleen ikiomaa kettureppuani, murrrr ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha on kettureputki kivaisia edellee, aiheellinen puolustus ;D

      Poista
  2. Saiks sä sun kameran takas?

    VastaaPoista

Kiitti kommenteista!(:
Sanni&Lotta