sivut


-------

tiistai 12. helmikuuta 2013

Rahaa palaa

Mä oon niin loman tarpeessa, kun voi ihminen olla. Tuntuu ettei koulus enää mikään jaksais kiinnostaa ja silti vaan pitäis viel ennen lomaa saada kirjotettuu aine tylsästä kirjasta ja tehä mantsan koe. Viimenen puristus siis vaadittais tähä loppuun, mut must ei nyt oikee irtois... Pakko. Ei voi nyt vikan puolen vuoden aikaa luistaa ja kyl se loma iha vääjäämättä lähestyy kumminki.
Asiasta lentokoneeseen, tässä mun hotellilomalta mukaan tarttuneet ostokset! Tai no osa on aikasemmin samana viikkona ostettu, mut uusia kuitenki. Ja mun kun piti säästää. No, hiihtolomalla en aio paljoo tuhlailla. Ja ihan puolustukseksi voin sanoo, et nääkin on kaikki ale-tuotteita, noi farkut mm. oli yhteensäki vaan alle 20€! En nyt viitti puolustella enempää, noi nyt kuitenki on mitä on. :D
ZARA
Seppälä
Spirit Store
ZARA / ICON
Ten Points / Andiamo

Tällasia. Eikö ookki unelmat noi buutsit? ♥ Ah en kestä. No joo, ei mulla muuta tänään, mut kuunnelkaa toi Rihannan biisi. Aivan ihana.

2 kommenttia:

  1. ihanat kengät ja mäki nii rakastan tota biisii! :D ♥

    VastaaPoista
  2. Hihii kiitos ja mmmm se on ihaana <3<3

    VastaaPoista

Kiitti kommenteista!(:
Sanni&Lotta