sivut


-------

lauantai 26. tammikuuta 2013

Tekemistä riittää

Mul on nyt ollu tällane projektipäivä. Mun uus vaaleenpunanen ystävä on päässy kunnon kulutukseen, enkä ihmettelis jos se kohta täs räjähtäis. Mä ainakin räjähtäisin. Oon makoillu ja kieriskelly sängyl aika lähel koko päivän ja koittanu lyhentää tehtävä listaa. Ihan kiitettäväst oonki edenny, vaik paristi eksyinki lievästi aiheesta. Muunmuassa spotifyn soittolistojen luonti luonnollisesti liittyy lintuihin. Mut kyl se näinki käy. Päivä meni muuten ärsyttävän nopeesti, vaikka heräsin jo kaheksalta, for no reason. Siis oikeesti, mikä logiikka on siin, et kun heräät koulu aamuna, ni siihe heräämiseen menee koko päivä. Ja vaik menis iha ajoiski nukkumaan, mut sit kun perjantaina meet kahelta yöl sänkyyn, ni oot sit aamu kaheksalt virkeempänä ku koskaa.
031
096
028
087
121
068
119

3 kommenttia:

  1. Harrastaks sä futista?

    VastaaPoista
  2. Anteeks oon utelias.. mut onks sul jo vanhoihin pari?

    VastaaPoista
  3. oon harrastanu, ehkä alotan taas nyt, ja ei oo parii viel

    VastaaPoista

Kiitti kommenteista!(:
Sanni&Lotta