sivut


-------

lauantai 26. tammikuuta 2013

Soundtrack of my life

Aattelin tehä tällasen ikkupikku postauksen mun lempimusasta, jos se vaik kertois jotai pintaa syvemmälle. Tai sit ei. :D Tällasta nyt vaan tulee kuunneltua. Oon ehkä taipuvainen kuuntelemaan aika melankolista musiikkia, mut kyl sellanen kevytmielisempiki poppi puree. :D Kannattaa kuunnella noista ne mitä ei vielä oo kuullu, on meinaan sen verran hyviä biisejä!!




Nää viis Lana Del Rayn biisiä on soinu repeatillä youtubesta varmaan miljoona kertaa jo, mut en vaan ikinä kyllästy. Kannattaa kuunnella sanoja! Aloin itkee ku kuuntelin ton National anthemin ekaa kertaa o: Mut lähinnä niitten loppusanojen takia.



Adelen kaikki biisit on vaan jotain niin hienoa et ylistyssanat ei riitä! Set fire to the rain on mun varmaan eniten koskaan kuuntelema kappale ja en ihmettele. Voiku hän tulis Suomeen keikalle! Adelen voisin tosiaan nimetä mun lempiartistiks.(:



Maroon5:n biisit on myöski tosi hyviä, mut tykkään ehkä enemmän niitten vanhemmasta tuotannosta. Esim. toi Until you're over me ei välttämättä oo monelle niin tuttu. Tosin ei Moves like Jaggerista voi olla pitämättä :D



Loistavia biisejä Beyoncéilta, ei muuta. Erityisest noi vikan biisin alkusoundit saa kylmät väreet menee selässä!

Finland all the way! Kyl mä suomalaitaki muusiikkia kuuntelen, tottakai! Mun nimen omaan siin ainaki pidän melankolisia biisejä parempana. Toi Don Johnson big bandin Living the life on ihan sairaan hyvä siihen nähden et ovat tosiaan suomalaisia ja laulavat englanniks. :D






♥♥♥
Ja täs olis viimeisimpänä muttei vähäisimpänä tällasii hajanaisii suosikkeja eri artisteilta, joist noi kolme viimistä voisin nimetä tän hetken lempibiiseiks. (: Toivottavast mun musiikkimaku miellytti ees vähäsen. :)

4 kommenttia:

  1. Oii mäki rakastan oikeest Lana Del Reytä <3 kuuntelet hyvää musaa! :D

    VastaaPoista
  2. Jee hyvä et joku muuki tykkää ja kiitti! :)

    VastaaPoista
  3. sul on kyl semihyvä musamaku tbh ;);)

    VastaaPoista

Kiitti kommenteista!(:
Sanni&Lotta