sivut


-------

torstai 31. tammikuuta 2013

Sekoamispisteessä

048
079

Jotenkin oon taas vaan selvinny tänäänki. Mua hermostuttaa suunnitella huomista ja samalla koitan olla miettimättä yhtään mennyttä. Tänään siis edessä vielä ensi-ilta ja sen jälkeen ensi-ilta juhlat, ja siks postailen nyt vanhoi, ei mihinkään mitenkään liittyvii kuvii koulussa, kun sattu ylimääränen tunti jäämään aikaa. Yritän keskittyy ajattelemaan kaikkee muuta, kun sitä mun puhetta, joka siis on jo onneks pidetty. Alan vaan tosi helposti aina jälkeenpäin miettimään, että mitä unohdin sanoa ja missä kohtaa sekoilin ja lopulta päädyn siihen tulokseen, et olin ihan paska. Nyt on niin paljon kaikkee muuta stressattavaa, et mul ei oo voimii sellaseen. Mutta mä koitan nyt viel kirjottaa täst nopeest yhen esitelmän huomiseks.

2 kommenttia:

Kiitti kommenteista!(:
Sanni&Lotta