sivut


-------

lauantai 5. tammikuuta 2013

"Ja sit ollaan ihan hih-hulei!"

Eilen kulutettiin illal teatterin jälkeen aikaa kierrellen kauppoja ja penkoen aletankoja. En oikeen tiiä mitä teen mun kaikkien viime aikasten ostosten kans, kun niit tuntuu vaan kertyvän lisää enkä yhtään ihmettelis jos toi kasa koht heräis elloon, et jos vaik koht niit kuvailis. Kuitenkin, mun ostoslista on ihan loputon ja tää kaupoissa hyöriminen ei ainakaan yhtään auta asiaa. Sit taas huomaa näis alennus myynneis kuinka sekasin tää koko systeemi on. Kuinka paljon jonkun huivin rievun valmistamiseen voi mennä rahaa, onko mun vika että päätitte sitten ostaa ne kullatut timantti sakset leikataksenne palan siitä kankaasta. Ja sitten tulen minä, joka ei osaa ostaa mitään yli kympin vaatekappaletta harkitsematta viikkoja. Kohta mä en varmaan suostu ostamaan mitään edes vitosella. Elämä on. Ja koska näin viisaita ihmisiä ollaan, kivasti kuoltiin tylsyyteen siel penkeil norkoille kun kaupat sulki, eikä sensijaa tullu mieleen ottaa vaikka asukuvii, eli eipä niitä sit ainakaan.
asuiiii 786
asuiiii 764
asuiiii 767
asuiiii 760
asuiiii 770
Otsikko omistettu Tiial :D 
lyhyesti selitettynä hän vähän protestoi koulun jatkumisen ajan kohtaa ja tää "huudahdus" kuvas kivasti tätä viikonloppuu.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitti kommenteista!(:
Sanni&Lotta