sivut


-------

keskiviikko 2. tammikuuta 2013

I'm a special guest


Olin täs viettämässä joululomaa ja viime vuoden viimisiä päiviä Miljan luona. Oon siellä nyt oikeestaan aina lomilla käyny, kun muuten on välimatkojen takii vähän vaikee useemmin nähdä. Thank God there's facebook. Kierreltiin lauantaina kaupungilla ja koluttiin alennusmyyntejä ja mun saaliista ens postauksessa. (; Illemmalla lähettiin kävelylle ja mentiin vuokramaan leffa. Jotain pelottavaa piti olla, joten valittiin Cabin in the woods ja olihan se aika ällöttävä. Sunnuntaina, ku sain Miljan kiskottua sängystä, kuvailtiin vaan ja laulettiin upeesti niin, et naapuritki varmaan tykkäs. Sit ku mun lähdön aika koitti niin tuli taas kerran kiire ja ei ehditty oikeen kunnolla hyvästellä, mut eiköhän me taas pian törmäillä! Hiihtolomaa odotellessa. (:

Mulla on joku hullu addiktio mm. ristikoruihin.

2 kommenttia:

  1. hihiii kivaa oli ♥ "ku sain Miljan kiskottua sängystä" toi lause kuvaa mua paremmin ku mikää xd

    VastaaPoista
  2. haha joo nii oli ja sitä mä vähä aattelin ;D

    VastaaPoista

Kiitti kommenteista!(:
Sanni&Lotta