sivut


-------

perjantai 4. tammikuuta 2013

But mum, they were on sale!


Eli nyt viimein niitä  aleostoksia. Tai no, nämä ei ehkä olleet kaikki alennuslöytöjä halvimmasta päästä, mut kaikki enemmä tai vähemmän alennuksessa kuitenkin. Turussa ollessani ostin bleiserin, paidan ja kengät, loput sitte ihan Salosta. Ja enpä vois paljon tyytyväisempi olla. :) Ton boyfriend-bleiserin meinasin ostaa kahdessa värissä, koska se oli niin halpa ja sopii varmasti yhteen melkeen kaikkien mun vaatteiden kanssa! Kotkapaidan jättäminen kauppaan taas ei nyt tullu kysymykseenkää, joten tossa se nyt on. Niin ja sitten mun paras löytö. Mustat ja nahkaiset nilkkurit Spirit storesta. Vaikka niitten korko onkin jopa niinkin korkea kuin 11cm, niin ton platoo-pohjan ja tolppakoron takia niil pystyy kävelemään tosi sujuvasti ja ne on mukavat jalassa! Olin katellu niitä siit asti, kun ne on ollu Spiritin mainoslehdissä ja nyt ne on mun. Ja niin sitte on vielä toi kalenteri, jonka loin ite Ifolorissa. On se vaan niin kätevää. Voi tätä materiaalionnea! 

 
Zara                                                              H&M
 Spirit store
 Lumene & 2 x Rimmel
2 x  H&M

2 kommenttia:

  1. toi otsikko ! ;D ja joku on hienoi kuvii sust ottanu :):):)::)

    VastaaPoista
  2. Heh no joo, toi on just ku jostai mun ja äidin keskusteluist ;D Juu en nyt muista kuvaajaa, mut hän on kieltämät aika taitava. ;)

    VastaaPoista

Kiitti kommenteista!(:
Sanni&Lotta