sivut


-------

perjantai 21. joulukuuta 2012

Skyfall


 Taivas putoaa! Joo tai sit ei. Ei ainakaan tippunu aamulla kello 8.00. Pitää varmaan etsii joku muu hörhö, ku ei noi mayat näköjään osannu ees maailmanloppua laskelmoida.

Oi että mä rakastan mun kavereita, jotka taas kaikista kielloista huolimatta osti mullekki jotain. On ne hupsuja. ♥ Mä en ite osta kavereille joululahjoja ja en suinkaan tee sitä ilkeyttäni, vaan siks koska en halua vetää rajaa siitä et kuka saa ja kuka ei saa lahjaa. Ja mun rahalliset resurssit ei ikävä kyllä riitä ostamaan kaikille ihanille jotain. Lisäks mun mielest on tyhmää ostaa kahdellekymmenelle eri ihmiselle joku kahden euron avaimenperä, joka lentää kuitenki johonki laatikon pohjalle. Oon ehkä ilkee ja vailla joulumieltä, mut tein sitte vaan päätöksen, et en osta kellekkään. Anteeksi. :)



H&M shirt - Lindex jeans - o.n.e watch - Spirit shoes


6 kommenttia:

  1. kauniita kuvia, rakastuin tuohon paitaan!

    xx Katariina,
    High heels, low jokes

    VastaaPoista
  2. voi mikä kaunokainen siel taas ;) ♥

    VastaaPoista
  3. oon samaa mielt tos lahjasuhtees ! (:

    VastaaPoista
  4. Milja: Juu kyl toi meiän mikki on, eiku ... ;D samoin priti princess ♥

    anonyymi: no hyvä et joku ees on! :)

    Iida: pöh itse olet ♥

    VastaaPoista

Kiitti kommenteista!(:
Sanni&Lotta