sivut


-------

maanantai 24. joulukuuta 2012

Christmas music box

On vaan niin outoo, et on joulu. Taas. Ei se voi olla taas, just oli kesä, just alotettiin tää kirjottaminen, viime joulust ei vaan voi olla jo vuotta! Tai sit voi. Koko joulukuu meni niin nopeesti. Meillä siis loma alko jo pari päivää aikasemmin, koska lomautukset. Jotain iloo niistäki. Oon nyt sit ollu tän  hulppeen alku loman pää ihan sekasin. Toinen jonka oon onnistunut sekottaa ihan totaalisesti on mun unirytmi. Ollaan keksitty pari juttuu mist ollaan kumpiki ihan innoissaan ja mä oon tääl vääntäny nyt joka yö johonki kolmeen asti kaikkee aiheeseen liittyvää. Sit mut tullaan siin puolen päivän aikaan repii väkisin ylös sängyst.
Mut tos viel jotain mun lemppari joulukappalei. Oikeen hyvää joulua kaikille!!!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitti kommenteista!(:
Sanni&Lotta