sivut


-------

torstai 8. marraskuuta 2012

Thoughts about dance

Ootte varmaan huomannu, että sana "tanssi" esiintyy kohtalaisen usein näissä mun postausten teksteissä. Sille on ihan hyvä syy, nimittäin en oo ihan vakavasti miettien pystyny vähään aikaan ajattelemaan mitään muuta. Jotenki tää pieni huvin vuoks alotettu harrastus, jossa käydään kerra viikossa, on päässy valtaamaan mun ajatukset kokonaan. Tuntuu ku mun viikon eka päivä ois torstai, milloin ne meidän ainokaiset harkat siis on. Sit ootan taas pitkän viikon seuraavia harkkoja. Tanssiseura (jos niin voi sanoa) missä me käydään on Lietolainen Kaisakki. Tosi usein eka reaktio minkä se aiheuttaa on vaan, et miks niin kaukana? No siks, ku siellä näkee ihan eri ihmisiä ja fiilis on ihan eri ku jos jäis koulun jälkeen Saloon harkkoihin. Ja siks, koska meil on maailman paras ohjaaja. Tanssin harrastamisen jatkumo Kaisakissa on täl hetkellä erittäiepätodennäköstä ja se vähän huolestuttaaki. Mul on ennen tanssia ollu jo varmaan sata eri harrastusta, jotka on loppunu usein aika lyhyeen. Mä en todellakaan haluu et tanssin suhteen käy niin.
Jos joku ihmettelee, et mikä siin tanssissa on niin vitun ihmeellistä, ni voin sanoa et en tosiaan tiiä. Se on vaa jotain niin ihmeellisen ihanaa et ei voi sanoin kuvailla. Varmasti jollain muulla on ihan samat fiilikset vaikka ratsastuksen tai uinnin suhteen, mut mulla se on tanssi. Tää on sellanen osa mun elämää, et en haluu sen ikinä loppuvan. PISTE

7 kommenttia:

  1. kui kaua oot harrastanu tanssii ku oot noi vetree ! :D

    VastaaPoista
  2. Haha vetree:D No siis yhteensä 3½ vuot vast! Kiitti Henna:D

    VastaaPoista
  3. heehhheeee meizin masterpiecei joukossa myös (; en valitettavasti pysty samaistumaan tanssi-intoon....heh oon hauska

    VastaaPoista
  4. ihana tuo eka kuva!:) tanssi vaan on parasta ikinä heh =)

    VastaaPoista
  5. kiitos! ja niin todellaki on ♥

    VastaaPoista

Kiitti kommenteista!(:
Sanni&Lotta