sivut


-------

tiistai 6. marraskuuta 2012

( TET )päiväni kuvina

Otin tänään kameran messiin, et saisin tehtyy mun päivästä oikeen tällasen kuvallisen postauksen! Alkuun siis. Heräsin aamulla n. 8.00, pukeuduin ja laittauduin ja sellasta. Sit aamupalaksi ruisleipää ja banaani ja suunta kohti bussipysäkkii. Koska meil on nyt menossa TET-jakso, saan nautti luksuksesta ja mennä joka päivä vast kymmeneks töihin. Aah! Tänään olin kyl aika ajoissa ni jouduin sitte odottelee.

Saan tehdä aika monipuolisesti kaikkee tuol Kookengässä. Mm. purkaa saapuvii kenkii, hinnotella ja hälyttää ne. Sit oon käyny viemässä palautettavia kenkii postiin ja tiivistäny varastoa. Tykkään kovasti. (: Voin todellaki suositella tota ens vuoden tettiläisil! Noi ylempänä näkyvät kengät on muuten mun työsuhdekengät ja saan ne varmaanki omaks tän viikon jälkeen.(; No, jossain kahentoista maissa lähin ruokatauolle. Menin Alisan, Katan ja Ellun kans kaupungin talolle syömään. Sielt tulinki sit taas aika vauhdil takasin töihin.

Koska olin ahkera tetti-tyttö, pääsin tuntii aikasemmin ku oltiin suunniteltu. Meil alko teatteritreenit neljältä ja siihen oli viel reilusti aikaa nii päätin mennä kirppikselle. Söin siel pienen välipalan ja kiertelin ja kaartelin hyllynjen välissä ja tietenki löysin taas ostettavaa. Pitkä ja paksu kaulaliina, jollast oon koittanu jo kauan löytää! Sekä villataki mis on mitä ihanin kuviointi. Yhteensä 8,50€ (:
Kirpparilta kipitin sitte teatterille ja sieltä saatiin tänään ihanan pehmoset hupparit! Jee. Harkkojen jälkeen käveltiin Lotan kanssa sillalle hengaamaan ja oottelemaan kyytiä.

 Oikeen kiva päivä kaiken kaikkiaan. Hope you like(:

2 kommenttia:

Kiitti kommenteista!(:
Sanni&Lotta