sivut


-------

lauantai 10. marraskuuta 2012

Duffeli

Olin tossa eilen Lotalla yötä ja otettiin mahtavia VALOkuvia. Ikäväkseni en nyt voinu tänä aamuna viihtyy siel kovin pitkää, ku oli kiire kaupungille. Äiti nimittäin päätti, et kyllä ne mun rippikuvat on vaan otettava studiossa ja joo ei siinä mitään, ripiltähän pääsin 29.7... Vähän siis aikataulu ylittyny. Lisäks on tosi kiva kauheel kiirel käydä eka suihkus, sit föönata hiukset ja kihartaa ne. Ja mulla kun ne tuppaa yleensä olemaan sellaset puolen tunnin kestokiharat, sen verran suora tää mun hiuslaatu. No joo, pahinta tietysti se, et äidin mokailun ja hidastelun takia en ees ehtiny sinne kuvattavaks ja joudun yliehostautuu uudestaa ens keskiviikkona. Huoh. Onneks päivää paransi se, et oltiin äidin kans Radiokirppiksel (suprise) ja löysin kivan duffelitakin, mist mul tulee jotenki kummallisesti mieleen karhuherra Paddington. :D Nois kuvissa on kans noi mun työsuhdekengät Kookengästä, jotka sain tosiaanki omaks ihan ilman kustannuksia. Ne taitaa olla jotku viidenkympin arvoset, et onhan tuo ihan kiva. (:

2 kommenttia:

Kiitti kommenteista!(:
Sanni&Lotta