sivut


-------

keskiviikko 28. marraskuuta 2012

Buahahaa! U wish!

Eli no joo tein nyt sit tällasen lahjatoive postauksen, jota oon täs jo vähän aikaa harkinnu. Se on hauska huomata, kun esimerkiks tos selailin mun viime vuotista ja vieläkin vanhempii listoja, miten nää toiveet muuttuu. Pienenä oli aina pakko saada selata se lelulehti ekana läpi, et saa varattuu ne parhaat lelut omalle listalle. Joka joulu mä aattelen, et joo nyt mä haluun vaan vaikka tän objektiivin ja hups sit käyn lahjaostoksilla ja löydän vaikka mitä kivaa sinne listan jatkeeks. Nyt kuiteski oon jotenkin kutenkin kyenny hiukan hallitsemaan itteeni. Toinen juttu on sit lahjojen hankinta muille. Toisille, vaikka nyt mun siskolle on niin helppo keksii mitä vaan. Sit toisille ei keksi mitään, mun veljelle esim. Iskälle voi aina ostaa suklaata ja äidille kynttilän, juu hei tosi kekselijäistä! Ah onneks kirpparilt löytyy ain jotain hianoo ja täydellistä ja budjetissakin on helppo pysyy :D
Mutta, niin, asiaan.
Ihan ykkös toiveena ois toi Vaio. Oon haaveillu sellasest jo liian kauan. Moon Bootsit ois vaan niin ihanat! Haha mä melkeen uskallan jo sanoo, et en tuu saamaan, mut aina sitä saa toivoo. Mulla vois kans olla käyttöö tollaselle raskaammalle kivan väriselle kellolle, jättijumboisolle laukulle ja kaikki kivat neuleet on ain tervetulleita mun kaappiin. Lisäks haluisin Gleen ja Frendien tuotanto kausii ja jotain CD-levyi.

1 kommentti:

  1. Toi kello on kyllä aika ihana :) Ja neule myös!

    http://www.ellataimi.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Kiitti kommenteista!(:
Sanni&Lotta