sivut


-------

tiistai 30. lokakuuta 2012

This is what perfect looks like

Hihhihiiiheehyy ymsyms hysteeristö naurua.
Päätin sunnuntai illa, et joo meen koulun jälkeen kaupungil ja silleen ja ostan maolin ja sitä ja tätä ja tälleen. En sit oikeesti ees eilen enää muistanu miks ihmees mä sinne oikeest halusin, mut joka tapaukses menin ja hyvä niin. Lähin nimittäin siin sit aikaani kuluttamaan kirppikselle, kun käteistä ei sit mitenkään järkyttävästi sattunut oleen mukana. Sielläpä sitten aikani kierreltyäni tein ehkä parhaan löydön, mitä oon ikkinä tehny.
Nää on vaan niin täydelliset. Käyttämättömät. 10e. Hihiiiiii...
No joo käytännöllisempiikin on tullut parit kivat vastaan, mut ei se hei mitään, nää käy vaikka ihan vaan paperipainosta, jos mä en muka näit tulis koskaan käyttämään. You wish!

5 kommenttia:

  1. täytyy myöntää et noi on vaik kui ihanat ! milt kirpparilt ? :)

    VastaaPoista
  2. Nyt oon kateellinen !! Miks joku löytää tällasia unelmia kirppikseltä ja sitten olen minä joka ei ikinä löydä mitään ?! :D:D:D:D upeet kengät!:)

    VastaaPoista
  3. eikäää noi on ihanat ♥ miks mä en koskaa löydä kirppiksiltä mitää tollasta :(

    VastaaPoista
  4. tsihihii joo Aarresaarest, eihän sieltä aina mitään löydykkään ja tällasii viel harvemmin, mut sit kun sitkeesti jaksaa pyörii :DD

    VastaaPoista

Kiitti kommenteista!(:
Sanni&Lotta