sivut


-------

torstai 4. lokakuuta 2012

Leaves on the ground


Hejsan hej!

Takana taas mun viikonpäivistä se liikunnallisin eli torstai. Liikkatunti tosin teki mun elämäni merkityksettömäks ku en päässy korkeudessa yli 130cm. Lukios pääsen sit! Ja ei toi nyt maailmaa kaada, mutku olin suunnitellut ylittäväni itseni tänään!! Noh, koulun jälkeen olin menossa kuntonyrkkeilyyn Emmin kans ja Sandraki päätti liittyä seuraamme. Ohjaaja oli kuitenki kipeenä ni sitä tuntia ei ollukkaa. Mentiin sen sijaan puntille. Huh huh. Sieltä ku pääsin kotiutumaan, ehdin nopeesti valmistautuu tanssitreeneihin. Edettiin taas sellasella vauhdilla et hyvä ku on uus osa koreografiaa ees päässä. Ei se haida, love it♥
Tässäpä muutama randomi syksyinen kuva jotka on tullu jossain aikasemmassa vaiheessa kuvattua. Ja varmastikin yks viimisistä auringonlaskukuvista tän hetkistä säätä miettiessä.

2 kommenttia:

  1. hei kui must tuntuuu et oon inspiroinu sun puhetapaa, "ei se haidaa", nää on taas näitä mun elämän ylpeitä hetkiä ;) XDD

    VastaaPoista
  2. Sinä oot mun suurin inspiraation kohde miljaseni(;; syytäki olla ylpee!

    VastaaPoista

Kiitti kommenteista!(:
Sanni&Lotta