sivut


-------

tiistai 2. lokakuuta 2012

Hungry of that flesh of mine



Hellöy!

Toi biisi on vaan niin hyvä!!! Asiaan. Ei mikään erityisen kummallinen päivä oo taas ollu. Aamulla nyt oli yh:n koe ja mun eilisenä myöhäisillan viihteenä toiminu kokeeseen luku tais toimia! Tosin tais jäädä viitekorko lukematta, ku eipä tullu sellasest sanasta mitään mielee koetta tehdessä. Hups. No ei sillä et kaks pistettä mun maailman kaatais. Koulun jälkeen oli suuntana taas Provinssi ja harkat. Tai oikeestaan me ollaan vaan leikitty siel, mut eipä tuo mua haittaa. Yks toinen asia haittaa. Nimittäin nälkä! Koulun gourmet keittiö tarjoili "tomaattista kalakeittoa" ja m en tykkää oikeen mistään kalakeitosta niin nälkä jäi. Ja ennen harkkoja ehin banaanin syödä, mut se ei kata mun koko iltaa! Kun vihdoin päästiin kotiin, mua ootti onneksi ihana mangoldipaistos♥
Cubus knit / Seppälä pants / Promod bag / Spirit heels / ?scarf
 PS. Kiva läpiveto ollu tost villapaidasta koko päivän, takki ois ehkä sittenki ollu ihan fiksu ratkasu.

4 kommenttia:

  1. ooi ihana blogi !
    käykää tsekkaa myös http://ronja-lamiavita.blogspot.fi/ :)

    VastaaPoista
  2. ihana toi teijän banneri! ja tosi kivat kengät sul :)

    VastaaPoista

Kiitti kommenteista!(:
Sanni&Lotta