sivut


-------

keskiviikko 26. syyskuuta 2012

Which one?


Mooe!

Meil oli tänään taxvärkki-päivä ja toisin ku varmaan 99% meiän koululaisista mä menin kouluun. Mut en kyl yläasteelle vaan mun vanhalle ala-asteelle apuopettajaks! Ai että 1-6 luokkalaiset oli pieniä! Ja pienimmät viel niin söpöjä♥ Mun päivä kesti viis tuntia ja ekalla tunnilla autoin pikkusia e-kirjaimen opettelus. Naaaaw:D Toisel tunnil olin niitten matikan tukiope ja kolmannel oliki sit liikuntaa. Vikat kaks tuntii pistin lankoi neulansilmää käsitöis. Ei paha, voisin huomennaki skipata koulun ja mennä auttelee niitten pikku mussukoitten opettamises!
Ku pääsin kotiin oon lähinnä mietiskelly äikän esitelmää ja huomista koetta. Ja ihastellu jo aikaa sit  Ifolorilta tulleita valokuvii. Niin ja koittanu nyt vihdoin valita mikä rippikuvist sopis kiitos-korttii! Kui se vaan voi olla niin vaikeeta.
 Which one? /:
Pääni on hämmennyksestä pyörällä.
 

5 kommenttia:

  1. mä laittaisin ton viimesen (:

    VastaaPoista
  2. Jep vika on tosi kiva :))

    sinin-blogi.blogspot.com

    VastaaPoista
  3. Sitä oon täs itekki miettiny, kiva et ootte samaa mieltä! :))

    VastaaPoista

Kiitti kommenteista!(:
Sanni&Lotta