sivut


-------

perjantai 21. syyskuuta 2012

When life has something against you



Päiviä!

Mun päivä ois voinu kyl alkaa paremminki. Oltiin taas sovittu, et mennää skoottereil ja niin mentiinki. Aurinko paisto nätisti koko matkan sokaisten jos sattus näkemään sen sumun ja hengityksen huurtaman visiirin läpi. Ihan nätti ilma, mut oltiin lievästi jäässä kun päästiin perille. Mäki menin sit visiiri auki koko matkan, muuten ei vaa yksinkertasest nähny mitään. Se, kun naamas on nii jääs, ettet tunne kyynelii jota sun kuivat silmät tihrustaa. Voi että!
Noh selvittiin koulul asti ja sit kaiken sen tuskan jokasel vastaantulijalle purkamisen jälkee alettiin paniikis lukee saksaa viime minuuteilla. Seuraava tunne on se, kun sulla on koepaperi edessä ja sä et oikeesti osaa vastata. Ja tää oli helppo koe! Mä en haluu tietää mikä on vaikee!!!
Mä sit oon viel niit ihmisii jotka oppii asiat vast ku koe on jo menny. Oon kuitenki ylpee ku muistin kaikki pyydetyt sukulaissanat ja ylimääräsiiki, viikonpäivätki tais mennä suht oikein :D
 En todellakaan tiedä mitä täst päiväst tulee. Kello ei oo viel ees yks ja on ollu tällasii pikku vastoinkäymisii ennemmän ku koko kuluneena vuonna. Jos joku ois voinu mennä huonommin, ni oisin voinu ajaa ylinopeutta siin kohtaa ku poliisi tuli vastaan. Vaan enpäs ajanut!
Ärsyttävintä on, et oon niin sekasin tos koreogrefias. Mä haluun tanssii sitä niin paljo, mut se vaan sekottaa enemmän! Muistan ehkä kaks kasii. Eiii!
Toivottavast muitten päivät on alkanu paremmin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitti kommenteista!(:
Sanni&Lotta