sivut


-------

perjantai 14. syyskuuta 2012

Scrue the negativity!

Halloo!

En itekkää tiiä mikä mul on, joku ihme onnellisuus piikki, tai sit mun kroppa ei pysty käsittelee beroccaa. Oon täs sit melkeen koko viikon taistellu tätä säälittävää nuhaa vastaa koulus, et olisin tänä ees jossain kunnos enkun kokees ja 1500:ssa. Toisinku jotku, mä en oo koskaan ollu enkä todellakaan tuu oleen hyvä pitkis matkois, mut se ois kivempi juosta jos pystyis hengittää ees normaalisti. Mä teen vieläki hidasta kuolemaa tääl myös sen takii, et jouduin uhrautumaan ja jättää tanssin eile ja nyt joudun oottaa viikon seuraavii harkkooiiiiii!!! Nouuu!
Siltikin mä jaksan tääl hypellä ilosta. Kertokaan joku pliis miksi!
JC shirt - Pieces jeans - Steve Madden heels - Lindex scarf
Ees toi koe viikko ei sen kummemmin stressaa just, mul on kuitenki onneks vaan kolme koet ja tänää just musiikin ja saksan opet lupaili tekeväns niist mahollisimman helpot. Jostain syyst mä viel uskon sen.
Voin täs vinkkailla, et sit ku masentaa ni toi biisi piristää aikast kivasti.
Anyways nyt toivottelen kaikille kaikkee hyvää und Schönest Wochenende! :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitti kommenteista!(:
Sanni&Lotta