sivut


-------

tiistai 4. syyskuuta 2012

Messy day of mine


Mun tämmöne perus maanantai kuvina.
 Kymppi aamu. Bussi kaahaa kivasti melkeen ojaan ja väittää kovin ettei huomannu mua, tai sis se kuski väittää... Mut en mä ois paljookaa keskemmäl tietä voinu seistä! + kiva eläimen jäännös siinä pysäkin reunassa, en kuvannut, anteeks.
Ekal tunnil ois pitäny vääntää Siepparist kirjallisuus essee, not gonna happend! Onhan se hyvä kun kaikki toki olivat täysin valmistautuneet, kuten minä.
Lampsittiin seuraavaks hyppytunnil kirjastoon tekee läksyi ja jatkaa sitä äikän esseetä. Piti kans lainata täl kertaa vapaa valintaine kirja ja ens viikon ke pitäs ol luettu, jej!
 Eikun takas enkun tunnil ja sit kotiin!
Tai sitten ei. Kävin sit kaupungil ostamas kolmet sukkahousut ja ripsarin.
Olihan se kaunis päivä ja kaikkee.
Veljen kans käytiin jälleen terveellisesti aterioimassa buffas kun äiti shoppaili prismas.
Jouduttiin siin välil vähän ootteleen autos ja löysin sit kameraa näpräilles kaikkee kivaa asetust mitä en oo aiemmi jaksanu tonkii.
Hehe, vielä on kesää jäljellä :D Sis meidän äiti on ihan paras lidl shopper!
Ja siis tähän mä törmäsin oikeest varmaa joka tunti, toivoin varmaa kymmene kertaa koko päivän aikana! Pare ois nyt toteutuu sit :D








Noh mitäs mä sit illal tein, en mitää, kuvailin... Ei ollu läksyi eikä mitään. Musiikin esseetä ois toki voinu kirjotella tai lukee tota kirjaa, mut eihän niillä mikään kiire vielä, toivottavasti...
Ja nyt loppuun sit viel tällane järkyttävä ja shokeeraava ylläri pylläri:
Aurinko laski illal. Ja sitten hän meni onnellisesti nukkumaan. Aamen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitti kommenteista!(:
Sanni&Lotta