sivut


-------

lauantai 29. syyskuuta 2012

Don't ya wanna dance?

Salute!

Mulla taas luvassa yks näitä viikonloppui, kun ei oo mitään tekemistä. Tänää kävin aikasemmin kaupoil ja ostin neuleen ja hupparin. Matkoi ei ois paremmin voinu ajottaa, sade loppu just vähän enne ku lähin ja sit alko taas ku pääsin sisälle. Katoin just tanssi peppu pieneks finaalin. Hehe, mä tykkään tost ohjelmast nii paljo. Joo jaksan kattoo ku läskit tanssii, ne tanssii hyvin! Tosin nyt mua vaan ärsyttää, kun mun personal favourite Adamme ekast jaksost lähtien ei voittanu. No tuli sentään toiseks ja voittaja oli 2nd favourite :D
Kolmatta kautta ootellessa...
Mä ihailen tätä heppuu kaikes. Mä rakastan sen rock-inkkari tyylii ja sen tanssii on niin kiva kattoo. Se on niin energistä ja hauskan näköstä, et haluu itekki tanssiin. Kaiken lisäks jätkä laihtu koko kisan aikana 50kg, eli ihan mukavasti.
Madonna neule 14,95 H&M huppari 19,95 14,95
Nyt lähen täst kattoon vähä lisää tanssii, dancee meinaa! Mutta heipä hei ja hyvii viikonloppui kaikil!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitti kommenteista!(:
Sanni&Lotta